בא לי פיצה

בא לי פיצה, היא פיצרייה הממוקמת בשלומי ומעניקה שירותי משלוחים ברדיוס של 30 ק”מ מבית העסק אצלנו בבא לי פיצה, מכינים את כל הפיצות מ 100% גבינה צהובה ללא חומרים משמרים. לרשותנו תעודת כשרות וכל חומרי הגלם הם בהשגחת הבד”צ ניתן להזמין משלוחי פיצות עד לבית הלקוח או עד לפתח הצימר בו אתם שוהים, משלוחים בכל אזור שלומי, נהריה וכל יישובי הסביבה בנוסף להזמנת הפיצה עד הבית, ניתן להגיע לשבת בפיצרייה וליהנות מתפריט איטלקי עשיר ומגוון, תוכלו להזמין אצלנו גם מנות פסטה שונות ומגוונות, רביולי במילויים שונים ובמגוון רטבים . בנוסף, בתפריט שלנו יש גם זיוות, ג’חנונים, מלאווח, מלאווח פיצה, בייגל טוסט, סמבוסק, לחם שום/זעתר סלטים, וכמובן אתם חייבים לנסות את הפיצה המוקרמת שלנו עם רוטב שמנת פטריות עשיר וטעים וכמו כן, מעבר לתפריט המגוון שלנו, ניתן למצוא אצלנו גם שתייה גדולה וקטנה, אלכוהול וסיגריות להגעה מהירה, חפשו אותנו בוויז: בא לי פיצה התמונות בעמוד זה – להמחשה בלבד. ייתכנו שינויים בזמני הגעת המשלוח, דמי המשלוח, אזורי החלוקה, מבצעים, מינימום הזמנה. ט.ל.ח.

No comments!

מאוכזבת

Jul/25/18 9:55 PM

היינו בצימר ליד מעלות לא הצלחנו למצוא פיצריה באזור – בא לי פיצה הגיעו משלומי אלינו בחצי שעה. אחלה של פיצה שירות מדהים תודה על הכל.

מירית

Jan/03/18 12:06 PM

Ratings

מאוכזבת | July 25, 2018

היינו בצימר ליד מעלות לא הצלחנו למצוא פיצריה באזור – בא לי פיצה הגיעו משלומי אלינו בחצי שעה. אחלה של פיצה שירות מדהים תודה על הכל.

מירית | January 3, 2018

Post your review

Skip to content